Je abonnement werd omgezet naar prepaid? Weet dat je de keuze hebt!
Gepubliceerd op 04/08/2020 in Service
Haal het beste uit je huidige situatie, we leggen je alle opties voor.
Je hebt het sms-bericht ontvangen waarin staat dat je abonnement werd overgezet naar een Pay&Go-prepaidkaart. Je hoeft niet bij Pay&Go te blijven, je kan overstappen naar een ander, voordeliger mobiel abonnement of zelfs kiezen voor een mobiel abonnement in een pack.
Belangrijk om te weten: je behoudt je nummer in alle scenario's!
1. Ik wil graag een voordeliger abonnement nemen
Onbeperkt bellen en sms'en of zelfs ultrasnelle, onbeperkte data op ons 5G-netwerk nodig? Onze gsm-abonnementen bieden je dat allemaal. Bovendien profiteer je, wanneer je online bestelt, van de huidige webpromotie!
2. Waarom niet een mobiel abonnement in een pack?
Wil je een pack op maat voor elk lid van het gezin? Combineer internet, tv en mobiel abonnement volgens je behoeften voor een aantrekkelijke prijs, met onze Flex-packs. En je kan genieten van onze huidige webpromoties als je online bestelt. Mis dit voordeel niet!
3. Ik ga mijn prepaid kaart gebruiken
Ontdek de voordelen van je Pay&Go-prepaidkaart. Misschien past het bij jou?
Ik wil meer weten over Pay&Go+
Om je Pay&Go-prepaidkaart te activeren, hoef je alleen maar online je kaart te identificeren. Het duurt maar een paar minuten. Haal een ID-kaart of een bankkaart en identificeer jezelf gemakkelijk.
4. My registratie is klaar, maar ik heb nog geen belkrediet
Als je al geidentificeerd bent, hoef je alleen maar je kaart te herladen met belkrediet en je bent klaar. Je krijgt zelfs een gratis herlaadbonus (3GB als je voor €15 online herlaadt).
Katleen
Efficiënt zijn, da’s mijn dada. Verwacht je aan concrete tips, apps en diensten die het je gemakkelijk maken!