Een nieuw Proximus-toestel nodig? Wij sturen het op!
Gepubliceerd op 24/11/2016 in Bits & Bytes
Super, want zo gaat het nog eenvoudiger en sneller.
Vroeger moest je daarvoor namelijk helemaal naar een Proximus Shop komen. En zat je met een defect toestel, dan moest je deze gewoon meezeulen. Kortom: het kon veel makkelijker.
Daarom regelen wij nu alles met je, rechtstreeks aan huis. Ben je een nieuwe klant of wil je een extra decoder of modem of een upgrade naar een nieuwere versie ervan? Of heeft het toestel finaal de geest gegeven? Dan bezorgen we het nieuwe apparaat vanaf nu via levering aan huis of in een UPS-punt in je buurt.
En het beste van al: het is helemaal gratis én sneller dan snel
Bovendien heb jij de totale controle: jij kiest de manier waarop wij leveren en wanneer we dat doen. Maar je kan er zeker van zijn dat het altijd binnen de twee werkdagen is. Zo snel kan het gaan!
Trouwens, ook aan je oude toestel hebben we gedacht. Wij vertellen je bij bestelling of je deze gewoon naar het containerpark mag brengen, of inleveren in een UPS-punt in je buurt.
Hoe regel je het?
Bel ons gewoon even op 0800 22 800. Dat kan elke dag, behalve op feestdagen, van 8 uur tot middernacht. Zo kunnen we meteen uitgebreid je aansluiting testen en zo het probleem opsporen. En daarna zorgen wij voor de rest.
Voor alle duidelijkheid ook nog even dit: wij nemen dus geen defecte toestellen meer aan in onze Proximus Shops. Kom dus zeker niet onnodig naar daar bij problemen.
Erik
Digital en content marketeer. Tuinieren is mijn passie, net als eten. En na het sporten binge ik maar wat graag series of films.