Een business expert helpt je snel

Je exclusieve klantendienst

  • Inbegrepen in het Business Flex-pack
  • Vanuit MyProximus op de app of computer
  • Via online chat

80% klanten binnen 2 min geholpen

Chat online met een business expert

Start een gesprek met een digitale assistent die je in contact zal brengen met onze experten die jouw specifieke vragen kunnen beantwoorden.

De expert is beschikbaar van maandag tot zaterdag van 8u tot 18u30.

Hoe kan online chat je helpen?

Een oplossing op maat voor je vragen

Technische: een dienst die niet meer werkt, een afspraak wijzigen,...
Commerciële: productinformatie, contractwijziging,...
Administratieve: verhuizen, opvolging van bestellingen,...
Facturatie: laattijdige betalingen, facturatie,...

Voordelen van online chat

Je aanvraag krijgt voorrang

Eén aanspreekpunt tot het probleem is opgelost

Snelle reactie binnen
2 minuten

Opvolging van je vraag via Proximus+ app

Hoe kan de online chat je helpen?

Zo vlot als een gesprek met vrienden

Veelgestelde vragen

Je exclusieve klantendienst is inbegrepen bij de Business Flex-packs.

De Business Flex-packs combineren internet, mobiele en/of vaste telefonie en tv, afhankelijk van je behoeften.

Weet je niet welk pack je hebt?

Vind je pack in MyProximus

Nog geen Business Flex-pack?
Ontdek het Business Flex-pack

Nog geen Business Flex-pack? Ontdek het Business Flex-pack

Je kunt alle administratieve, technische en commerciële vragen en vragen over facturatie stellen. Andere vragen zijn ook welkom.

Er worden je eerst enkele vragen gesteld om je in contact te brengen met de juiste expert.

De expert is beschikbaar van maandag tot zaterdag van 8.00 tot 18.30 u.

Voor alle technische vragen is hij 24/7 bereikbaar. De expert zal eerst proberen het probleem vanop afstand op te lossen.

Indien een technicus ter plaatse moet komen voor de volgende herstellingen:

  • Internet
  • Telefoolijn
  • Televisie

Wordt herstelling de dag zelf gewaarborgd indien je belt vóór 17.00 u op werkdagen of vóór 13.00 u op zaterdag.

Deze dienst is exclusief beschikbaar voor Business Flex-klanten via de Proximus+ app. Bedrijven met meer dan 10 werknemers hebben er geen toegang toe, maar kunnen een beroep doen op het Enterprise Care-team of hun Proximus Enterprise-partner.

Deze dienst is beschikbaar van maandag tot zaterdag van 8.00 tot 18.30 u.