Live webinar 2 - Succesvol meten: vertaal je bedrijfsambities in meetbare resultaten
Gepubliceerd op 12/03/2021 in Events & activiteiten
In het eerste webinar bespraken we het consumentengedrag. In dit webinar gaan we zaken meten: customer centricity, KPI, leads, conversies en klantenparcours
Webinar
![Live webinar 2 - Succesvol meten: vertaal je bedrijfsambities in meetbare resultaten](/dam/jcr:93423783-9e75-48e6-8f10-1b1f4d3cc5b4/cdn/sites/iportal/images/blogs/articles/bus/measure-for-succes-2103-blog-top-visu~2021-03-05-13-56-18~cache.jpg)
Wat ga ik leren?
1. Inleiding tot “customer centricity” : een goed begrip van jouw meest waardevolle klanten
2. Introductie in:
- Klantenreis: welke weg legt jouw klant af, van kennismaking tot aankoop?
- Lead: hoe een (potentiële) klant naar waarde inschatten?
- Conversies (zachte en harde conversies): welke acties wil je dat jouw potentiële klanten nemen op jouw website?
- KPI’s: het definiëren van kritieke prestatie indicatoren
- Tool Google Analytics (gratis versie): het analyseren en begrijpen van website data
Proximus Business
Jouw bron voor nieuws over telecommunicatie en ICT voor kmo’s