Terugbetaling van je prepaidkrediet
Heb je recent je Pay&Go-kaart of Full Control-abonnement overgezet naar een andere operator? Dan kun je, onder bepaalde voorwaarden, de terugbetaling van je resterend prepaidkrediet aanvragen.
- Voorwaarden
- Terugbetaling aanvragen
Wat zijn de voorwaarden?
Wanneer je je nummer overdraagt naar een andere operator kan je, in bepaalde gevallen, een terugbetaling van het resterende krediet op je Pay&Go-kaart of Full Control-abonnement aanvragen. Voor het uitvoeren van je aanvraag bedragen de kosten van de terugbetaling € 5.
Om in aanmerking te komen voor een terugbetaling, gelden de volgende voorwaarden:
- Het gsm-nummer van je Pay&Go-kaart of Full Control-abonnement moet overgedragen zijn naar een andere operator na 02/01/2023. Bij een opzegging is een terugbetaling niet mogelijk.
- Je resterend krediet moet groter zijn dan € 5. Kleinere bedragen kunnen niet terugbetaald worden.
- Gratis krediet of krediet dat je hebt ontvangen naar aanleiding van een promotie komt niet in aanmerking voor terugbetaling.
- Je moet de aanvraag tot terugbetaling doen via het webformulier, binnen de 31 dagen na de overdracht van je gsm-nummer. Als de aanvraag niet tijdig gebeurd is, dan kan het krediet niet terugbetaald worden.
- De terugbetaling kan enkel op een Belgisch of Europees bankrekeningnummer gebeuren.
- Als je terugbetaling reeds lopende of uitgevoerd is, dan kun je de aanvraag niet nogmaals doen.
- Bij frauduleus gebruik zal er geen terugbetaling toegestaan worden.
Als je aan alle voorwaarden voldaan hebt, dan wordt je terugbetaling binnen de 5 werkdagen uitgevoerd. Alle voorwaarden staan beschreven in de specifieke voorwaarden van de mobiele telefoniedienst van de Pay&Go-kaart of het Full Control-abonnement.