Terugbetaling van je prepaidkrediet

Heb je recent je Pay&Go-kaart of Full Control-abonnement overgezet naar een andere operator? Dan kun je, onder bepaalde voorwaarden, de terugbetaling van je resterend prepaidkrediet aanvragen.

  1. Voorwaarden
  2. Terugbetaling aanvragen

Wat zijn de voorwaarden?

Wanneer je je nummer overdraagt naar een andere operator kan je, in bepaalde gevallen, een terugbetaling van het resterende krediet op je Pay&Go-kaart of Full Control-abonnement aanvragen. Voor het uitvoeren van je aanvraag bedragen de kosten van de terugbetaling € 5.

Om in aanmerking te komen voor een terugbetaling, gelden de volgende voorwaarden:

  • Het gsm-nummer van je Pay&Go-kaart of Full Control-abonnement moet overgedragen zijn naar een andere operator na 02/01/2023. Bij een opzegging is een terugbetaling niet mogelijk.
  • Je resterend krediet moet groter zijn dan € 5. Kleinere bedragen kunnen niet terugbetaald worden.
  • Gratis krediet of krediet dat je hebt ontvangen naar aanleiding van een promotie komt niet in aanmerking voor terugbetaling.
  • Je moet de aanvraag tot terugbetaling doen via het webformulier, binnen de 31 dagen na de overdracht van je gsm-nummer. Als de aanvraag niet tijdig gebeurd is, dan kan het krediet niet terugbetaald worden.
  • De terugbetaling kan enkel op een Belgisch of Europees bankrekeningnummer gebeuren.
  • Als je terugbetaling reeds lopende of uitgevoerd is, dan kun je de aanvraag niet nogmaals doen.
  • Bij frauduleus gebruik zal er geen terugbetaling toegestaan worden.

Als je aan alle voorwaarden voldaan hebt, dan wordt je terugbetaling binnen de 5 werkdagen uitgevoerd. Alle voorwaarden staan beschreven in de specifieke voorwaarden van de mobiele telefoniedienstNieuw venster van de Pay&Go-kaart of het Full Control-abonnement.