Hoe gaan we tewerk?

We willen de kijkervaring van onze klanten nog meer verbeteren dankzij een nieuw tv-platform dat moderner en toekomstgerichter is en meer mogelijkheden biedt.

Daarom voert Proximus een aantal wijzigingen door op het tv-platform.

Onze technische teams stellen alles in het werk om dit vlot te laten verlopen. Veranderingen worden automatisch doorgevoerd via een software-update. Als klant merk je hier niets van.

Android TV Box

  • TV-zendervolgorde: Als je de volgorde van je zenders hebt veranderd, moet je deze persoonlijke nummering opnieuw doen na de software-update. Geen paniek: je doet dit heel eenvoudig op Pickx.beNieuw venster . De verandering is na max. 24 uur zichtbaar op je TV Box, Pickx app & Pickx.be. Heb je graag meer info? We leggen je uit hoeNieuw venster .
  • Mijn favorieten: als je een zender of favoriet programma had toegevoegd aan de favorietenlijst dan moet je dit even opnieuw doen. We laten je hier zien hoeNieuw venster .
  • Zijn al je opnames nog niet meteen zichtbaar? Geen nood, het kan maximaal 24 uur duren na de software-update vooraleer ze allemaal terug in de opnamelijst verschijnen.

Pickx-app

Als je de Pickx-app al hebt, dan word je gevraagd om een nieuwe versie te downloaden na de software-update.

Opgelet, het kan zijn dat je na het inloggen op de nieuwe Pickx-app opmerkt dat je in ‘bezoekersmodus’ of ‘guest-modus' staat.

  • Was je ingelogd via de website, dan krijg je de info dat er ‘geen producten’ gevonden werden.
  • Was je ingelogd via de app, dan krijg je de melding ‘je bent nog geen Proximus klant’.

Hoe activeer je terug je account als beheerder? Je doet dit heel eenvoudig door je producten terug te activeren in je MyProximus account.    

  1. Ga naar MyProximusNieuw venster .
  2. Klik op Product toevoegen om je producten terug toe te voegen.

Of volg deze procedure: Word beheerder in MyProximusNieuw venster .

Wat is er nieuw?

  1. De nieuwe Pickx-app is sneller én ook veel stabieler.
  2. Heb je je programma niet kunnen uitkijken op tv? Dan kijk je voortaan verder waar je was gestopt, met je favoriete toestel (smartphone of pc).
  3. Praktisch: je kunt de lay-out van de tv-gids kiezen die het beste bij je past! We leggen uit hoe je dat doetNieuw venster .

Is je probleem opgelost?


Nee, ik heb meer hulp nodig
Ja, bedankt!