De app kan je vragen om Smart Wi-Fi in te schakelen. Volg de procedure. Sluit na het inschakelen van Smart Wi-Fi de app, open deze dan opnieuw en ga terug naar Wifi-netwerk.
Je Internet Box via de MyProximus-app bestellen
- Open de Proximus+ app en tik op MyProximus. Heb je de Proximus+ app nog niet? Open de MyProximus app.
- Druk op Producten .
- Scroll omlaag naar Smart Wi-Fi en kies Wifi-netwerk .
-
- Druk op De nieuwe Internet Box bestellen .
- Controleer je wifi-naam en wachtwoord. Druk op om je wachtwoord weer te geven. Je kunt deze gegevens wijzigen door naar Uw toegangscodes wijzigen te gaan.
-
- Er worden geen toegangscodes getoond: Druk op Uw toegangscodes wijzigen en voer inloggegevens naar keuze in of gebruik je huidige inloggegevens, die op de achterkant van je b-box staan. De wifi-naam staat naast 2.4 GHZ. Het wachtwoord staat naast WiFi Key of Wireless Key.
- De toegangscodes zijn niet juist: Druk op Uw toegangscodes wijzigen en voer inloggegevens naar keuze in.
- Er worden geen toegangscodes getoond: Druk op Uw toegangscodes wijzigen en voer inloggegevens naar keuze in of gebruik je huidige inloggegevens, die op de achterkant van je b-box staan. De wifi-naam staat naast 2.4 GHZ. Het wachtwoord staat naast WiFi Key of Wireless Key.
-
- Druk op Bestellen. Volg de stappen om de bestelling te plaatsen.
Heb je genoeg info?
Nee, ik heb meer hulp nodig
Ja, bedankt!