Je Internet Box via de MyProximus-app bestellen

  1. Open de Proximus+ app en tik op MyProximus. Heb je de Proximus+ app nog niet? Open de MyProximus app.
  2. Druk op Producten  .
  3. Scroll omlaag naar Smart Wi-Fi  en kies Wifi-netwerk  

    De app kan je vragen om Smart Wi-Fi in te schakelen. Volg de procedure. Sluit na het inschakelen van Smart Wi-Fi de app, open deze dan opnieuw en ga terug naar Wifi-netwerk.

  4. Druk op De nieuwe Internet Box bestellen   .
  5. Controleer je wifi-naam en wachtwoord. Druk op  om je wachtwoord weer te geven. Je kunt deze gegevens wijzigen door naar Uw toegangscodes wijzigen te gaan.
    1. Er worden geen toegangscodes getoond: Druk op Uw toegangscodes wijzigen en voer inloggegevens naar keuze in of gebruik je huidige inloggegevens, die op de achterkant van je b-box staan. De wifi-naam staat naast 2.4 GHZ. Het wachtwoord staat naast WiFi Key of Wireless Key.
    2. De toegangscodes zijn niet juist: Druk op Uw toegangscodes wijzigen en voer inloggegevens naar keuze in.
  6. Druk op Bestellen. Volg de stappen om de bestelling te plaatsen.

Heb je genoeg info?


Nee, ik heb meer hulp nodig
Ja, bedankt!