Technische Assistentie
Vlot en transparant uw technische tickets beheren
Wat zijn de mogelijkheden?
- Creëer uw technische tickets en volg ze 24/7 op
- Wijzig uw aanvragen 24/7
- Raadpleeg de geplande infrastructuurwerken
- Uw technische contacten beheren
Waarom gebruiken?
- Eenvoudige manier om de status & de voortgang te volgen
- Efficiënt & direct communiceren met experts van de ICT Service Desk
- Altijd up-to-date dankzij alerts & notificaties
- Online tickets worden sneller behandeld
Voor welke oplossingen?
U kunt uw technische tickets, geplande werkzaamheden, incidenten en afspraken voor uw vaste lijn, professionele internetverbinding, telefooncentrale, Explore en Cloud rapporteren, volgen en raadplegen.
Hoe ga je aan de slag?
Stap 1: registreer u op MyProximus
Stap 2: klik in het menu "Ondersteuning" op Technische assistentie.
Stap 3: kies uw actie.
Klantenverhalen
Wie over nationale veiligheid praat, kan niet om het HiLDE-netwerk heen, zeker niet wat de technische ondersteuning betreft. Een ontmoeting met Céline Gielis, ICT-consultant van de Federale Politie en fan van de digitale tool Technische Assistentie.
Sneller en overzichtelijker. Voor Stijn De Snoeck, Facility Manager bij Greenhouse Dienstencheques, zijn dat de voordelen van de applicatie Technische Assistentie in MyProximus bij het oplossen van telefoon- of internet-moeilijkheden.
Voor Cindy Cuypers, Brabhold IT-medewerker, zorgt de applicatie Technische Assistentie voor tijdswinst en grotere controle. En dat levert een betere werksfeer op. “Door de vergelijking te maken met vroeger, wordt de meerwaarde naar waarde geschat”.
Niet te missen
Word Digital Access Owner
Wilt u alle toepassingen van MyProximus voor uw bedrijf beheren?