Een vraag? Proximus Assistant antwoordt 24/7 via onze chat
Gepubliceerd op 30/08/2024 in Service
Heb je een vraag over een factuur of een pack? Hebben je medewerkers problemen met internet? Of je nu een technische, administratieve (betaling, contract...) of een vraag over onze diensten hebt, Proximus Assistant staat voor je klaar via de chat. Gemakkelijk te gebruiken, het geeft je snel een antwoord en, indien nodig, verwijst het je door naar de juiste contactpersoon.
Waar kan ik chatten met Proximus?
Ga naar onze contactpagina en start een gesprek door te klikken op het cirkelvormige pictogram rechtsonder in het scherm. Je kunt Proximus Assistant ook vinden in de Proximus+-app. Klik op het "?"-pictogram linksboven in het scherm en vervolgens op "Chat met ons".
3 tips voor een vlotte interactie
- Eén vraag tegelijk: Proximus Assistant kan maar één vraag tegelijk beantwoorden. Stel daarom je vraag duidelijk en afzonderlijk wanneer je met hem chat.
- Laat de assistent het gesprek leiden: Na het stellen van je vraag, laat onze digitale assistent het gesprek verder begeleiden voor een optimale interactie.
- Herformuleer je vraag: Als Proximus Assistant je vraag niet begrijpt, aarzel dan niet om deze opnieuw te formuleren. Als het gesprek niet verloopt zoals verwacht, kun je het altijd onderbreken, een andere vraag stellen, of vragen om met een medewerker te spreken.
Benieuwd hoe Proximus Assistant jouw bedrijf kan helpen?
Team Proximus
Ons team houdt je op de hoogte over onze producten en diensten alsook over de laatste trends en innovaties.