Dentalmobilis en Bizz Call Connect: twee handen op één buik

Gepubliceerd op 29/05/2019 in Jouw verhalen

Een sociale onderneming met een missie? Dat is waar Dentalmobilis voor staat. Zij willen mondhygiëne aanmoedigen bij oudere personen die in een zorginstelling wonen. Dat doen ze door met hun tandartsenpraktijk op vier wielen van rusthuis tot rusthuis te rijden. Om een vlotte communicatie tussen de medewerkers - die altijd op de baan zijn - te garanderen, doet Dentalmobilis een beroep op Bizz Call Connect van Proximus.

Dentalmobilis en Bizz Call Connect: twee handen op één buik

De medewerkers van Dentalmobilis zijn bijna altijd onderweg. Hoe kunnen patiënten er dan op vertrouwen dat ze altijd iemand aan de lijn krijgen? Maak kennis met Bizz Call Connect van Proximus. Deze dienst zorgt ervoor dat iedereen binnen de onderneming, op élk moment, bereikbaar is. Vincent Ghislain, zaakvoerder van Dentalmobilis, is alvast dolenthousiast!


Alsof iedereen gewoon aan hetzelfde bureau zit

“We hebben één vast nummer van waaruit we mensen - via een interactief menu - doorverbinden naar de juiste gesprekspartner,” zegt Vincent Ghislain. “Omdat we altijd op verplaatsing zijn, zijn er maar weinig mensen aanwezig op kantoor. Maar door Bizz Call Connect is iedereen bereikbaar op élk moment.”

“Altijd bereikbaar zijn is echt cruciaal voor ons. Alle medewerkers van Dentalmobilis moeten meteen kunnen reageren op een oproep. In de eerste plaats de zorgverleners, maar ook het hoofd van de logistiek bijvoorbeeld. Deze persoon moet meteen kunnen ingrijpen bij technische problemen. Ook voor alle contacten met onze patiënten en administratie is een vlotte communicatie erg belangrijk.”


Het systeem is eenvoudig en voor iedereen duidelijk

“Voor onze contacten is het kristalhelder: ze vormen slechts één nummer en komen zo bij ons terecht. Punt. Voor ons is het ook heel duidelijk: waar we ook zijn, we weten dat we altijd kunnen gebeld worden. Kunnen we door omstandigheden niet opnemen? Dan kunnen mensen makkelijk een boodschap achterlaten. We missen dus geen enkele oproep, want dat zou voor ons echt onaanvaardbaar zijn,” aldus Vincent Ghislain.

Deze professionele ontvangst is het eerste beeld dat mensen van onze onderneming krijgen. Dit is dan ook van kapitaal belang om een verdere vertrouwensrelatie te kunnen opbouwen.

Vincent Ghislain, zaakvoerder Dentalmobilis

author

Slechts één nummer: respect voor het privéleven van de medewerkers

Wie naar Dentalmobilis belt, ziet enkel het centrale telefoonnummer van het bedrijf. “Wanneer ik iemand bel met mijn smartphone, krijgt deze persoon enkel het vaste nummer te zien,” legt Vincent Ghislain uit. “En wanneer wij gebeld worden, worden de oproepen automatisch doorgeschakeld naar de juiste mobiele telefoon.

De patiënt krijgt dit mobiele nummer niet te zien. En dat is natuurlijk goed voor de balans tussen werk en privé. Onze medewerkers kunnen in hun vrije tijd niet zomaar opgebeld worden door patiënten. Vanaf een bepaald uur wordt namelijk het antwoordapparaat ingeschakeld. En wanneer iemand intern van functie is veranderd, blijft deze persoon makkelijk bereikbaar. Dankzij ons systeem bereik je automatisch de juiste persoon,” gaat Vincent Ghislain verder.


Ook financieel is dit systeem kristalhelder én eenvoudig

Bizz Call Connect, dat is elke maand een vast bedrag op je factuur. Bovendien vraagt dit systeem geen grote investering. “Dat is voor onze organisatie een groot pluspunt. We betalen enkel voor wat we nodig hebben én alle communicatie is inbegrepen. Eén oplossing, praktisch én efficiënt, voor slechts een kleine kost: Bizz Call Connect is voor ons van onschatbare waarde. Onze Proximus-adviseur heeft ons echt goed op weg geholpen!”


Bizz Call Connect: iets voor jou?

Om dat te weten te komen, bekijk alle info én details op onze website.

Ik wil meer weten over Bizz Call Connect

Overtuigd? Praat erover met je Bizz Expert in jouw Proximus Shop. Met zijn of haar hulp ga je snel van start met Bizz Call Connect!

Proximus Business

Jouw bron voor nieuws over telecommunicatie en ICT voor kmo’s

Andere artikels van Proximus Business