Pas toen het écht mijn goesting was, ging de site online

Gepubliceerd op 29/04/2019 in Jouw verhalen

Tegels leggen, da’s Luc zijn ding. Mozaïeken, cementtegels: hoe uitdagender, hoe liever. Maar ‘s avonds nog urenlang mailen en bellen? Dat is er soms te veel aan. Gelukkig ontdekte Luc de succesformule van Bizz Online: nu heeft hij een online visitekaartje dat veel werk voor hem oplost. Luc legt uit waarom hij voor Bizz Online koos.

Pas toen het écht mijn goesting was, ging de site online


Naam

Functie

Zaak

Zijn ding

Website

:  Luc Wauters

:  Tegelzetter

:  SLW Vloerwerken

:  Toveren met tegels en mozaïeken

:  www.slw-vloerwerken.be

Speciale tegels plaatsen, da’s zijn ding …

Tegels leggen is Lucs passie. Hij is al jaren vloerder en tegelzetter. Zijn specialiteit: speciale vloeren. Mozaïektegels, zelliges, cementtegels … Als rasechte vakman is dat voor hem telkens weer een uitdaging.

“Vroeger kreeg ik mijn opdrachten vooral via tegelwinkels”, vertelt Luc. “Zij verkochten de tegels en stuurden hun kopers naar mij door. En mond-tot-mondreclame, dat helpt ook. Tevreden klanten raadden mij vaak aan bij andere mensen.”

… maar met randzaken houdt hij zich liever niet bezig

Toen Luc nog geen website had, moest hij ‘s avonds nog telefoneren en mailen met potentiële klanten. “En dat gesukkel met zware e-mails vol foto’s! Overdag zeulde ik ook allerlei papierwerk mee, zoals adreskaartjes en fotoboeken.”

“Al dat extra werk is nu niet meer nodig: mensen vinden alle info op mijn website”, zegt Luc. “Het grootste voordeel van Bizz Online is dat potentiële klanten mijn foto’s en andere info kunnen terugvinden. Ik bereik nu makkelijker klanten die een vakman zoeken voor speciale opdrachten. Mijn site is mijn online visitekaartje.”

Bizz Online: een vlotte samenwerking

De samenwerking met Proximus verliep van een leien dakje. “Ik ben naar Bizz Online gestapt met verschillende vragen. Ze legden me alles haarfijn uit: dat ik mijn persoonlijke digitale expert zou krijgen, dat ik zelf alleen maar wat foto’s en info moest opsturen.”

Luc had zelf al een idee over hoe zijn website eruit moest zien. Dat hij veel feedback kon geven, was dus een meerwaarde: “Je zegt wat je niet goed vindt, en dat passen ze aan. Tot je zegt: ‘dat is mijn goesting, dat is mijn ding’. En dán gaat het pas online. Prachtig. Bizz Online is een topproduct!”

Klik voor info over Bizz Online

Proximus Business

Jouw bron voor nieuws over telecommunicatie en ICT voor kmo’s

Andere artikels van Proximus Business