Uw MyProximus-account is opgeschort

we hebben verdachte activiteiten in uw account opgemerkt die kunnen wijzen op misbruik door een derde partij. Om ervoor te zorgen dat uw gegevens privé en veilig blijven, hebben we uw account opgeschort

Voer een van de volgende acties uit om uw account opnieuw te activeren:

1. U heeft een brief of sms ontvangen met een reactiveringscode?

Ga naar de MyProximus-reactiveringspagina en voer de gevraagde informatie in. Uw account wordt binnen 72 uur opnieuw geactiveerd.

2. U heeft geen brief of sms ontvangen met een reactiveringscode?

U kunt hier een nieuw MyProximus-account aanmaken met uw mobiele nummer en of klantaccountnummer.

Als u geen nieuwe MyProximus-account kunt maken omdat u uw e-mailadres opnieuw wilt gebruiken of omdat uw klantnummer niet wordt geaccepteerd, neem dan contact met ons op.

TIP: Voorkom dat dit in de toekomst opnieuw gebeurt door een sterk uniek wachtwoord te gebruiken:

  • wijzig uw wachtwoord regelmatig en gebruik niet hetzelfde wachtwoord voor verschillende toepassingen.
  • Aarzel niet om hoofdletters, kleine letters, cijfers en speciale tekens te combineren terwijl u een nieuw wachtwoord maakt.