Internet Box
InstallatiegidsVoor je aan de installatie van je Internet Box begint
Mijn installatie
Sluit de Internet Box aan de fibermodem aan
Zet de Internet Box aan
-
- Vijs de sokkel aan de muur.
- Bevestig daarna de Internet Box weer in de houder.
Deze muurbeugel is gratis verkrijgbaar via onze klantenservice op het nummer 0800 22 800.
-
- Trek de ethernetkabel uit fibermodempoort LAN 1 en steek hem in LAN 2.
- Zet de Internet Box uit en weer aan.
- Het blauwe internetlampje aan de voorkant gaat branden. Ga naar stap 4.
Als het internetlampje rood blijft op de Internet Box, herhaal je de procedure met een andere poort (LAN 3 of LAN 4) totdat het internetlampje blauw oplicht.
Configuratie en automatische updates van de Internet Box
-
Vast blauw: er is een internetverbinding.
Uit: de Internet Box staat uit.
Rood: er is een probleem. Start je Internet Box opnieuw op. Of verbind de kabel met een andere poort van de Internet Box et herstart het toestel met de POWER-knop (OFF/ON).
Vast blauw: de telefoniedienst is correct ingesteld.
Knipperend wit: de telefoniedienst is tijdelijk niet beschikbaar.
Knipperend turquoise: de hoorn is van de haak.
Vast turquoise: er is een gesprek bezig.
Uit: er zijn geen telefoniediensten ingesteld voor de Internet Box.
Rood: de telefoniedienst werkt niet correct. Start je Internet Box opnieuw op.
Vast blauw: er is wifi.
Knipperend wit: geeft aan dat WPS-synchronisatie mogelijk is met een ander WPS-wifitoestel (max. 2 minuten).
Vast wit: de WPS-configuratie is gelukt.
Uit: de wifi staat uit.
Rood: de wifi werkt niet correct. Start je Internet Box opnieuw op.