Proximus-klant verhuist

Je verhuis doorgeven

Zorgeloos verhuizen

Meld je verhuis online, wij doen de rest

Je verhuist? Wij zorgen er voor dat je Proximus-producten en –diensten naar je nieuwe woning overgezet. Zo kan jij je 100% concentreren op de rest!
De prijs voor de standaard installatie is € 591.

Geef je verhuis door

Nog geen antwoord op je vraag?

Nuttige tips

  1. Kom meteen te weten of je kan genieten van een betere technologie voor je Internet en zie meteen of je een 2e of 3e tv kan aansluiten op je nieuwe adres!
  2. Geen fan van kabels? Om je decoder en modem met elkaar te verbinden, kan je rekenen op onze draadloze oplossingen.
  3. Wifi van de kelder tot op zolder? Komt voor elkaar met de PLC-adapter Wi-Fi extender!
  4. Benieuwd hoe je een thuisnetwerk installeert ? Download de handige pdf.

Veelgestelde vragen

Hoe gebeurt de installatie van je Internet en TV ?

Van zodra we je formulier aankrijgen, kijken we vanop afstand je technische situatie na.

  • Als een bezoek van een technieker nodig is, bepalen we samen de datum voor deze afspraak. En je mag gerust zijn: om alles te installeren mag je rekenen op de expertise van onze technieker zonder extra kosten!
  • Is je netwerk thuis klaar voor gebruik, dan kan je zelf je toestellen aansluiten met behulp van de installatiegids… of een beroep doen op een technieker om de installatie af te ronden.
Welke taken bevat de verhuiskost precies?

De prijs voor de standaard installatie is € 59 en bevat verschillende zaken:

  • Installatie van een Proximus-contactpunt
  • Installatie en configuratie van de modem, beveiliging en Wi-Fi inbegrepen.
  • Plaatsing van de kabels (maximum 50 meter, met eventueel horizontaal boren in een muur) en controle van bestaande bekabeling
  • Configuratie van je PC om te surfen op internet (via kabel of interne kaart)
  • Installatie van een e-mailadres en alias op 1 PC
  • Installatie van een TV-decoder + een kleine demo

We rekenen extra kosten aan indien we andere, extra technische werken moeten uitvoeren (zoals je woning aansluiten op de kabel in de straat).

Welk type installatie we uitvoeren op je nieuwe adres wordt met jou besproken wanneer je je aanvraag hebt doorgegeven. Gelieve je op voorhand zo goed mogelijk te informeren over de beschikbare infrastructuur op je nieuwe adres (aanwezigheid van een Proximus aansluitingspunt, waar deze zich bevindt, identiteit van de vorige Proximus-klant, …). Hiervoor kan de vorige eigenaar of huurder een goede informatiebron zijn.

Bereikbaar blijven tijdens je verhuis

Een dag zonder telefoon? Geen internetverbinding thuis? Je kan het je niet meer voorstellen dat je geen contact meer hebt met familie en vrienden, zelfs voor een dag.

Blijf bereikbaar tijdens je verhuis, dankzij deze oplossingen:

  • Je verwacht een belangrijk telefoontje tijdens je verhuis? Geen probleem : schakel je oproepen door naar een ander nummer of gsm.
  • Mis geen enkele oproep tijdens je verhuizing dankzij Phone Mail. Beluister je boodschappen waar en wanneer je wil, op je vaste lijn of via je gsm.
  • Dankzij mobile internet kan je blijven surfen, waar je ook bent. Handig, toch?
Je post en facturen of aanrekeningen nazenden

Om zeker te zijn dat je geen enkele factuur mist en het risico loopt hierdoor afgesloten te worden, stel je best een nazending in van je post. Of kies voor de elektronische factuur!

​Algemene voorwaarden

1De prijs voor de standaard installatie is € 59 en bevat verschillende zaken

  • Installatie van een Proximus-contactpunt
  • Installatie en configuratie van de modem, beveiliging en Wi-Fi inbegrepen.
  • Plaatsing van de kabels (maximum 50 meter, met eventueel horizontaal boren in een muur) en controle van bestaande bekabeling
  • Configuratie van uw PC om te surfen op internet (via kabel of interne kaart)
  • Installatie van een e-mailadres en alias op 1 PC
  • Installatie van een TV-decoder + een kleine demo

Welk type installatie we uitvoeren op je nieuwe adres wordt met jou besproken wanneer je je aanvraag hebt doorgegeven. Gelieve je op voorhand zo goed mogelijk te informeren over de beschikbare infrastructuur op je nieuwe adres (aanwezigheid van een Proximus aansluitingspunt, waar deze zich bevindt, identiteit van de vorige Proximus-klant, …).

Je hebt nog geen Proximus-kabel tot in je nieuwe woning? Onze medewerkers zorgen ook voor de aansluiting tussen de kabel in de straat en je woning. Deze interventie wordt dezelfde dag uitgevoerd maar is niet inbegepen in de prijs voor de standaard installatie, net zoals eventuele extra toestellen zoals een Wi-Fi versterker.

Contact

Onze medewerkers staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

  • Bel ons op 0800 22 800Ma – za: 08:00 – 22:00
    Technische vragen : 08:00 – 24:00 (7/7)

  • We bellen je terug

  • Chatmomenteel niet beschikbaar

Contact
Zelfstandigen en bedrijven t.e.m. 9 medewerkersBedrijven vanaf 10 medewerkers en overhedenFacebookTwitterYoutubeForum

Even geduld… We kijken je bestelling na.

waiting
Feedback
Suggesties of feedback over de website, laat het ons weten! Bedankt voor uw feedback!

Hoe tevreden bent u over deze pagina?

Slecht
Matig
Neutraal
Goed
Geweldig
Selecteer een element op de pagina.

false

Selecteer een element op de pagina.